Colombus day!

Imorgon är det Colombus dag och det ska firas på disco rouge såklart. Så ni kommer att förväntar er ett ytterligare party inlägg ikväll. *suck*.. jag vet att det börjar blir lite dryg men det är vad som oftast händer här i Jerez och jag kan inte hjälpa det! :) Inget supande ikväll dock men om någon bjuder kan man ju nästan inte tacka nej till, beroende på vem som bjuder också för man vet aldrig vad dem ger oss för drinkar. Vissa i klassen har påstått att dem kan har blivit drogad i med att de inte har ett minne av kvällen. Jag tror att de druckit alldeles för mycket bara hehe...

Hursomhelst så är vi lediga både från torsdag till måndag! Det ska bli så skönt att vara ledigt under en hel vecka och hoppas att den här veckan kommer att vara proppfull med nöje och aktiviteter, så man inte missar något.

Sarahs mamma och hennes sambo kom i måndags så imorgon kör dem oss till stranden under dagen.  Det ska bli jätte härligt och på lördag ska vi till ett nöjesfält, Isla Magica Sevilla. Jag längtar redan!

Har en forsatt bra dag! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0