fotografering i minusgrader

Nu måste jag ta tag i fotolektionen. Nu jävlar ska jag bli pro precis som Muddi eller kanske nästan som Muddi.
Men åtminstone bättre inför UF så idag tvingade jag Jocke med mig ut och fota med skolan systemkamera Canon EOS 400D. Jag tog väl hyffsat bilder och det var faktiskt ingen skillnad på vad jag kunde tidigare. Sen så fick Jocke testa på lite och han var inte heller så pjåkig. Det var kul efter ett tag tills mina fingrar nästan frös ihop så vi gick hem ganska tidigt.

Här ser ni ett par bilder som vi har tagit idag och som jag har redigerat.





En original bild på Jocke.





Kommentarer
Postat av: tsukii

damn, liknar inte jocke. btw bilden på dig va mysig, men msåte ha varit kallt!! haha :P

2008-11-24 @ 09:11:18
Postat av: Jocke

Liknar inte mig? konstigt för jag tycker att det ser exakt som mig ^^

2008-11-24 @ 22:40:41
Postat av: Mikki

konstigt nog så e det du också!

2008-11-24 @ 22:44:59
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Mikki

tsukii:



hihi tack och ja det var svinkallt! >.<

2008-11-24 @ 22:45:40
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0