friday morning

Idag är det fredag, Jocke sover som en gris i min säng och jag har ledig från skolan. Skönt att man redan ha haft samhällkunskap så man slipper det, dock hade jag planerat att åka till skolan ändå för att låna en systemkamera och möta Muddi för uf. Men jag har försovit mig och missade bussen.

Nu sitter jag här läser andras bloggar, fann Joels blogg där han aktuell skriver om sin Spanien resa. Jag är så himla avundsjuka på period 2 som nu är i Spanien. Visst är vädret inte lika härligt när vi var där men de har hunnit med så mycket, bland annat fått träffa på faddrar från en annan skola och lärt känna flera spanska ungdomar. Det skulle vi egentligen har fått göra men det sköts upp jämt och till slut blev det aldrig av. Det tyder på dålig planering. Men jag ska nog inte klaga för period 1 är det bästa som har hänt mig och det slår fortfarande ingen annan. Jag tänker på er varje dag. Kärlek till er <3






Kommentarer
Postat av: [email protected]

hah tack! :)

2008-11-14 @ 15:14:33
URL: http://choolst.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Vilken fin blogg du har!Jag ÄLSKAR primark, brukar gå lös där när jag är i london :D

Spana gärna in min blogg!

Förresten om du vill ha gratis presentkort - klicka då på den här länken www.gratismode.se/?c=1245. Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-14 @ 16:56:09
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: tsukii

aaaw, saknar dig me! <3

2008-11-15 @ 14:46:33
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0