Hela huset

Detta har jag saknat och jag har förvånansvärd börjat gilla min kära hemstad Ljungby ännu mer och det ska komma från mig. Jag som alltid har velat åka härifrån.

Jag hade så mycket kul igår, förmodligen en av dem bästa kvällerna i ljungby för jag skrattar konstant när jag är med Eva.  Det var också hela huset Terazza igår så bestämde jag mig för att går ut med Eva och hennes kompisar. Vi förfestade hos Samuel, träffade på en massa gammalt och nytt folk, många som man har saknat och många som man knöt kontakt med. Hur ofta träffar man på nytt folk i den här bonnehåla? och det roliga att man träffade på folk från Canada, Australien och Tyskland. Det tyckte jag var urcoolt. Men höjdpunkten var ändå att få träffa min gamla bästa kompis Eva. Jag har saknat henne så mycket så jag sovde över hos henne den kväll. Jag minns då jag alltid brukade vara hos dig för att äta och ni bakade så ofta och jag fick alltid med något hem. Fan vad man saknar dem goda tiderna och det bästa av allt att du har inte förändrats ett dugg! Du är fortfarande den roliga och bästa Eva jag känner och jag älskar det.

Tack för kvällen gumman <3

Tyvärr blev det inga bilder på varken förfesten eller på hela huset. Jag kunde ju inte bara gå och släpa på systemkameran :P



  


 


Kommentarer
Postat av: Shui

that picture would be sexy if you didnt twist your feet like that lol

2008-12-01 @ 23:09:32
URL: http://bewater.bloggspot.se
Postat av: Mikki

you always find something wrong with my pictures haha but i know that u think im sexy so shut up! :P

2008-12-02 @ 00:43:57
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 13:38:09
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0