There is no place like home...

Jag trodde att jag saknade kylan för en stund men jag hade fel. Först var det skönt när jag gick ut från Stockholm Arlanda och kände hur kylan berörde min varma hy. Men efter ett par dagar frös jag vardagligen ihjäl mig. Kylan smeker inte numera utan bokstavligen piska på mitt förbannade hy. Mitt rum är det kallare än nånsin men som tur har jag pojkvännen som värmer mig om nätterna.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att äta en skål med PHO (nudelsoppa) som min mamma tillagade. Jag njöt för fullt dock blev det inte heller så mycket sörplandet eftersom jag hade så mycket att berätta till familjen och tårar kom när jag berättade om hur underbara alla var och hur jobbigt det var att säga hejdå. Men mamma och Irwin var glada över att jag är tillbaks och det är jag med.

Dem senaste dagarna efter att jag har varit i Spanien har jag hunnit umgås med min pojkvän, träffat kompisar och varit på en födelsedagsfest i Jönköping. Det var hur kul som helst speciellt när man fick träffa på eskilstuna gänget som man inte träffat på ett tag. Dem har man saknat så mycket. <3
Men det blev en del drickande, alldeles för mycket av sånt ja och mat för den delen. Snacka om man blev mätt fort.
Camie hade med sig sin systemkamera och som vanligt skickades den runt och antagligen togs det flera hundra av vimmelbilder.
Jag måste få dem snart så jag kan lägga ut en utvald bild på bloggen :)

Nej nu ska jag vara lite social med pojkvännen för imorgon åker han hem till Kristianstad :( och dessutom börjar skolan imorn. Det ska bli skönt att få vara tillbaka och träffa på mina sockertopparna.

Har en trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Jocke

Saknar dig älskling, kom nästa vecka till mig så ska jag värma upp dig igen ^^ Puss

2008-11-03 @ 12:50:55
Postat av: tobi

jag gillar nästan kylan, iaf mer än vad jag gillade värmen.

2008-11-03 @ 16:34:09
URL: http://dizzymrbusy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0