Nyårs outfit?

Nyår börjar närma sig och det är dags att börja rota i gaderoben kanske? eller ut på jakt efter dem fina få godingarna som jag kan tänka mig att falla för. Få godingar? Vem försöker jag lura egentligen? Tyvärr finns det alldeles för många  klänningar som jag jämt blir olyckligt kär i. Min plånbok klara nog inte av att Mikki ska gå runt och bli förälskad i alla klänningar hon ser. Det är så typiskt att man lätt faller för klänningar där budget inte når.

Min krav på min nyårs outfit ska helt och klart vara en klänning. Ingen byxa, jeans or whatsoever. Kanske en kjol så länge den inte är så enformig. Jill Stuart kollektion låter lockande, kanske något man borde satsa på? Lätt säger jag! Inspirationer från hennes kollektion är något jag givitvis kommer att tänka på framöver efter min jakt över nyårsoutfit. Den svarta klänningen som ni ser på bild har jag ett liknande från blanco. En av mina favoriter och har bara använt den i Spanien. 

Sedan är det jakt efter en klänning till julen, balklänning, studentklänning.... åh detta kommer aldrig att tar slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0