Marocko it is !

Ca 3 veckor kvar tills vi åker till Marocko, dvs den 8 dec.

Jag längtar som en tok och vill bara slippa Sverige och kylan som tar kål på mig varje morgon och kväll. Jag och min klass ska göra ett reportage i Marocko så det ska bli riktigt intressant för hur det kommer att går med tanke på vår sega klass.

Att få uppleva Afrika, sätta fot i öknen och rida på kameler är ett måste i livet. Frågan är om vi hinner få uppleva allt i Marocko för den här resan känns så himla oplanerad och en massa krångel fick vi utsättas för men Tove lyckades fixa problemet dock konsekvenserna blir att vi inte få bo i något lyxigare än bara ett vandrahem med ett hål i marken där man kissar och bajsar i. Hurra! Jag ska fan aldrig sätta min fot bredvid hålet. fyhelvete!

Bortsett från "toalett problemet" finns säkert ett utväg men själva staden vi ska vara i heter Marrakech. Ingen aning hur det är där men vad jag har sökt från google verka staden hur mysigt som helst och ni anar inte hur mycket jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Sarah

jo jag har också ett par som jag använder hemma för de är mysiga men jag går aldrig ut med dom :P haha



du åker ju runt hela tiden! står skolan för det eller eleverna?

2008-11-18 @ 13:17:17
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: mui

fyfasen vad skojsigt. Vilken upplevelse! "toalettproblemet" kommer nog också vara en upplevelse. haha

2008-11-19 @ 11:42:20
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sitter själv och räknar dagar tills man får vinka farväl till kalla Sverige och bege sig till en helt annat tidszon jag. Söt header :-)

2008-11-20 @ 12:09:00
URL: http://thornbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0