Jobbig morgon ever...

F*ck jag missade bussen precis! Jag hade tappat min plånbok vid cykelparkeringen men det såg jag inte förrens jag sprang upp för att leta och sen fann jag den på vägen ner. Gud vilken dumbass man kan vara! Låste upp cykeln och cykla iväg som satan men eftersom det var motvind blev det inte så mycket fart. 10 minuter kvar tills bussen åker och när jag väl kom fram stod som tur bussen kvar. Försökte låsa cykeln men det gick inte heller för "plast skyddet" var i vägen och precis när jag låste den åkte bussen! gaaaaaaaaaaash och nu är jag tillbaka och återigen vänta på en annan buss.

Jobbig morgon ever...


Jag ska nog inte vara grinig nu för mot kvällen är det studentfest, white glove night! Man ska vara vit klädd och jag vet ungefär redan vad jag ska ha på mig ;) Kvällen kommer att bli suverän!





Kommentarer
Postat av: Jocke

Älskling då hihi, vad är det med dig nu förtiden missar och klantar till dig hela tiden på morgonen =P



Puss älskar dig

2008-11-27 @ 10:26:29
Postat av: tsukii

hihi tack sötnos, du med <3 fan saknar dig :\

2008-11-28 @ 18:48:29
Postat av: Camie

faaan vad jobbigt :( stackarn!



jaaaa! vi kan shoppa julklappar! fast var? jag känner mig pank bara på att tänka julkappar XP

2008-11-28 @ 19:14:42
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: Camie

btw, du har ju den polaroid bilden! hahaah.. snyyygggt!

2008-11-28 @ 19:15:33
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0