i-t-media, jag sa i-t-media... 3!

Vilket jävla röj det var igår! Jag hade så extrem kul igår med min klass. Jag var på topphumör enda sen jag kom till Ellinor för att fixa iordning mig. Sedan drog vi vidare oss till Sarah på förfest och där höjdes stämningen ännu mer. Vi kom till Grace ganska sent, runt 11. Sent nog för att vara i Sverige men för mig är det dock lagom men eftersom festen slutar vid 1 går tiden så jädrans fort där inne. Vi fick iallafall vår super heta brillor vid ingången men dem höll inte så bra och det var nästan omöjligt att dansa med dem så av med brillorna och fortsätt dansa loss som man aldrig har gjort förr. Det är en bra tanke!

3 dansgolvar, 3 olika musiksmaker men vi röjdes mest på schlager låtar och slutade med det såväl. Suck jag missade House/Rnb men jag hade ändå så kul och dessutom kunde man ju det mesta låtar. Schlager är som bäst när man kan sjunga med, go crazy och dansar hur man än vill utan att det ser dumt ut.

Jag vill passa på att tacka min supergoa klass för kvällen. HEART POWER i våra tuttar, ni fattar ;) <3





Kommentarer
Postat av: Joel

Var hela klassen med? :D

2008-11-29 @ 14:46:10
Postat av: Mikki

nej inte hela men dem flesta typ :)

2008-11-30 @ 19:41:58
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0