Grattis USA!

Min styvpappa vaknade upp väldigt tidigt imorse för att ser hur det gick till med valvaken och när jag vaknade upp för skolan skrek han "Obama is the president!" med ett hurrande röst. Min styvpappa är väldigt insatt i valvaken och det är ju en självklarhet. Han är ju från Amerika, bor i New York och har aldrig gillat Bush.

Valvaken är över och Barack Obama är en solklar vinnare! In your face McCain och alla andra som röstade på honom. Inte för att jag är så insatt på politik men en man som Barack Obama, full med inspirationer och inte bara för USA utan alla runt om i världen. Detta är ögonblicket som vi alla har väntat på och nu är den här och var beredda för Obama is in charge!

... men först måste han ta semester.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0