Vattnets cp lopp

Jag har hållit på med Adobe Flash hela jävla dan och jag är så trött på Flash! Jag måste göra klart den innan Siesta. Ha verkligen ångest över arbetet.

Iallafall som ni ser är det en bild på mitt arbete över flash. Jag ska skapa en tecknat video klipp om vattnets kretslopp där målgruppen är från lågstadiet. Den lilla snorungen som ni ser på bild ska fråga sin mamma varför det regna osv. och då ska mamman förklara hela galoppet. Budskapet är väl att barnen ska på ett roligt sätt lära sig mer utav vattnets kretslopp.

och ja jag ha ritat alltihop förrutom bakgrunden som jag bara ha redigerat.
Men jag lova att ni ska få se filmen så fort jag är klar med den (troligen aldrig)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0