Sun is shining above my skin

Brist på bloggande som ni kanske har märkt, men vi skyller det på tiden. Jag befinner mig just nu i Kristianstad och vädret är otroligt vackert. Snart ska jag och min älskling ut och grilla utanför hans studenthem. Vi skulle egentligen ut och äta i stan men vi orkade inte pendla dit, dock ville jag shoppa men det är nog bättre att undvika det ett tag för jag måste verkigen spara pengar för en gång skull. Sola ska jag definitvt göra och det gjorde vi igår, lite brun har jag minsann blivit! Solen i Kristianstad är stekhet och det enda jag har på mig är en kort rosa klänning. Det är så härlig att inte behöva ha på sig så mycket kläder.

Hursomhelst, jag hoppas att ni andra har haft en härlig dag med mycket solande.

image57





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0