SIESTA

Fan vad härlig det kommer bli på SIESTA festivalen i Hässleholm. Jag har faktiskt förvånansvärt bokat biljetterna, det trodde ni inte va (syfta på dig banni) Hursomhelst vi kommer att röja hela campingen och konserten och vi ska festa som vi aldrig har festat förrut. Vi kommer att har så sjuk skoj ihop! Fatta vad jag längtar nu bara för det! Jag ska iallafall vara nykter när Lykke Li sjunger (typ den enda artisten jag tycker är bra och resten är väl si sådär).

Bilden här bredvid kommer jag ungefär att ser ut på Siesta, i med att vi ha bestämt oss för att vara färglatt.
Jag måste hitta ett par rosa leggings för att matcha resten och för att inte vara för enfärgad. Johanna ska ha på sig en lång rosa t-shirt med gula nätstrumpbyxor som ni ser på bilden. Banni kommer i princip ser ut som Johanna fast i andra färger.


Vi kommer att bli så snygga!



Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Thank you thank you :) Haft en trevlig dag?

2008-05-12 @ 20:01:15
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: b.

haha, den bilden på dig där är så klockren när jag kollar ner på dina pattar :) ^^ jag ska ta en bild så du kan lägga upp en på mig med ;) jag gillar att synas! (not) men iaf, de är kul att skämma ut sig, faktiskt! :)
Puss :*

2008-05-12 @ 22:01:52
Postat av: jag johanna

det kommer bli det BÄSTA på länge, och med er my lovers :)

2008-05-13 @ 10:19:18
URL: http://chlsea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0