Shopping bags

Shoppingkassar använder vi i princip varje dag när vi ska går ut och handlar. Visst uppskattar man lite mer när man få en cool designad shoppingkasse med snygga tryck på? Jag gör det iaf! Jag älskar originala shoppingkassar som man oftast använder i stora städer som London, Paris eller i New york. Nu tänker säkert några av er "det spelar ju ingen roll hur kassar ser ut, kasse som kasse" men oftast är det inte så. Jag upplever att många ungdomar hellre föredra t.ex. MQs- framför Kappahls- shoppingkasse och där spelar märke en stor roll. Jag kan själv erkänna mig i den situationen och jag tror dem flesta gör det också. Man vill helst känna sig stolt över det man har handlat och visar gärna var man har handlat för folk som går förbi.

Enligt mig är det ju egentligen själva idéen på hur designen av shoppingkassar ska ser ut och inte själva märke och det är vad som gör dem unika. Därför vill jag visa lite kreativa och roliga ideér på hur shoppingkassar kan ser ut som bäst.

image73

Kommentarer
Postat av: b.

fan va balla dom va ändå, fattade inte först hur dom va gjorda. men efter en tid fattade jag själva ideen! sånt borde ju vi göra till vår "butik" även om den aldrig är öppen, men ändå? :D haha.
Puss :*

2008-05-15 @ 19:26:16
Postat av: Camie

jag håller med dej! det är smådetaljerna som gör en lycklig. plus att detta är ett skitbra idé att marknadsföra sina prylar

2008-05-15 @ 20:22:32
URL: http://materialworld.blogg.se
Postat av: Camie

yaaah! jag minns! :D du hade Vero Moda kasse på väggen :D hihi.. du har en passion för shoppingkassar

2008-05-15 @ 20:48:04
URL: http://materialworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0