Rolandos avskedsmiddag

Igår åt vi middag i en grekisk restaurang Akropolis för att fira Rolando innan han åker hem till Filippinerna. Jag beställde Grillspett, råfriterad potatis med tsatsiki som kostade mig 113 kr, men maten var faktiskt värt pengarna., dock ångrade jag inte beställde friterad bläckfiskringar, men fick smaka på Sarahs och Rolles som var så gott! Middagen var hur mysigt som helst och vi kommer att sakna Rolando så mycket. Lektionerna som vi har med honom kommer inte att bli detsamma, han få oss att skratta jämt. Han bringer glädje varje dag och är alltid så lättroad! Rolando åker på måndag nästa vecka och idag är det sista dagen jag ser honom eftersom jag ska till Siesta imorgon. Men jag önska honom allt lycka i framtiden! =)




Mer bilder kommer snart...



Kommentarer
Postat av: Camie

åå så tråkigt :( så han skulle bara vara här i ett år?



jaa men visst! :D vi måste hitta på nåt snart.



ha sååå kul på siesta förresten! :D

2008-05-28 @ 10:56:57
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: Sukki

Bloggen jag brukade använda kommer nu vara lösenordsskyddad. Hör av dig via msn så kommer du få lösenordet till den.



Besök min allmänna blogg, tsukiina.blogg.se



2008-05-28 @ 12:44:17
URL: http://tsukiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0