Miss.may

Damn det är maj månad idag, vilket innebär att jag e på muddis kalender. Pinsamt värre!
Men men det är inget som jag ångrade precis. Det var bara en kul upplevelse och lite omväxling om vad man brukar göra i skolan, hehe.

Jag minns då min mamma såg kalendern framför sig och gav sig en liten titt på insidan och hon blev inte så värst förvånad att se mig halvnaken på kalendern. Jag trodde att hon skulle få utbrott men det min mamma sa först "oj är du med här" och hon tog det ganska lugnt men sedan kommenterade hon allas kroppar. Hon hade t.o.m en favorit, dock inte mig.. haha.

Kommentarer
Postat av: Sukki

Haha skaffa en ? =PP

shit. min morsa hade något svimmat ifall det vore ja haha, du vet.. asiat morsor -_- hahahahaha. tur iaf att din mamma tog d helt lugnt ;D

2008-05-05 @ 14:17:32
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0