Mary Kay produkter

Idag fick min mamma hem makeup och hand spa produkter från Mary Kay. Enligt henne är Mary Kay en av dem bästa produkterna hon har använt hittills. Jag har däremot inte testat något av dessa produkter även om vi har en hel del Mary kay produkter här hemma. Men eftersom jag har väldigt torra händer, ni vet vad dem säger tjejer med torra händer är dem som "arbeta mest". Tvätta, diska, städa.. usch.. sliter som satan på huden.
Jag brukar oftast ha lena och mjuka händer men ju mer kontakt jag har med vatten desto torrare blir händerna. Anyway, jag är ingen "proffs-tipsare" när det gäller hår-, smink- och hud-produkter men jag ska testa på dessa produkter och kommer fram med ett resultat för er som har torrar händer och vill ha tips på produkter som fungera.

Mary Kay produkter är väldigt dyra, speciellt på deras officiella hemsida men mamma beställde produkterna från Touch Of Pink Cosmetics som är betydligt mycket billigare där!




För er som vill ha mer tips om allt annat produkter som hår, smink osv. kan alltid checka in en vän till mig och hennes blogg där hon tipsar om bra produkter och hur man ta hand om sig själv helt enkelt. Gå in på http://moonprincess.blogg.se/sukki/ för mer information, dock vet jag inte om ni kommer in men ni kan alltid försöka! :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Min mamma säljer också MaryKay, och jag använder nästan bara deras produkter (gratis är ju gott?!) och jag rekommenderar dom mycket :)

2008-05-06 @ 19:21:34
URL: http://nathalieolsson.webblogg.se
Postat av: Lisa

ha en bra dag :)

2008-05-07 @ 07:21:41
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Hihi eller hur, föll för honom direkt. :P heh

btw, lite seg men DIN BLOGG ÄR SÅ SÖT :D
Fin fina färger ;D

2008-05-07 @ 19:13:27
Postat av: Sukki

ops, haha det va jag som skickade den förra kommentaren. glömde namn :P

men iaf svar på dina kommentarer =P :
jo sushin smakar det himmelskt!! :D Det är skit gott! =D

haha det e ju bara skoj med sånna blogg uppgifter ;D

2008-05-07 @ 19:28:37
Postat av: Sukki

Hihi tack så mycket ^^ och tack för länken sweety :D

2008-05-08 @ 11:40:58
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki
Postat av: Towe

Jag har kittet på bilden, tycker inte alls att det är bra, man blir mest bara torr och kletig:(

2008-05-11 @ 16:00:04
Postat av: Mikki

oj det var inte så bra. jag ha testat produkterna, dock inte heller så bra som jag hade förväntat mig men jag ha bara använt produkterna två gånger men jag hoppas på bättre resultat snart ^^

2008-05-11 @ 16:03:51
URL: http://Fruitloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0