Kläder du aldrig trodde existera!

Kläderna är en av dem största behovet vi behöver. Detta är ju en självklarhet annars hade vi gått runt som Eva och Adam (och då menar jag nakna och inte med påhittade löv som täcker).
Förr var kläder en enkel orsak, men idag finns det flera orsaker om hur man ska klär sig och vad man ska på sig osv. för mode och trend spelar idag en livsviktig roll. Numera går en del kläder i överdrift såsom ett par jeans med insydd stringtrosor (kom igen?) och det finns även kläder som du aldrig trodde existera! Därför tänker jag lägga upp olika konstgjorda och unika kläder lite då och då på min blogg som inspirera mig.

image551. Kläder som avläser dina känslor

En känslomässig klänning som jag kallar den, läser dina känslor. Denna unika klädesplagget är skapad av Philip Design och den avläser dina känslor genom en lysdiod ljus som är installerad i klädesplagget. Skapelsen är en del utav HUD forskning projektet och denna idé kan vi i framtiden kommunicera med varandra genom kläder.

Jag tycker att designen är skit tufft och jag få redan syn på hur vår framtid kommer att ser ut på ett ungefär sätt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0