Kanot för första gången

För första gången idag har jag paddlat kanot med klassen. Det gick hur bra som helst, dock var det lite jobbigt i med att man konstant roade med armen. Två och två skulle man vara, så det blev jag och Rolando med våra super coola oranga simdynor. När alla väl var i sjön bestämde vi oss för att roa över till en annan ö men det slutade med att Darious och Hung föll i vattnet när de försökte skvätta ner tjejerna, haha.. det var lite rolig att se på men jag och Rolando paddlade till dit för att rädda killarna för stackarna frös ihjäl sig.
Att försöka skvätta tjejerna kanske inte var en så bra idé ;) Hur som helst, detta var en härlig upplevelse och jag tveka inte på att paddla igen nån dag och påtal om kanoter, kolla vad jag hittade på nätet.

Visst är den genomskinliga kanoten super cool? Tänk och paddla med en sån i sjön? :D





Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-05-05 @ 18:53:50
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, kul att sitta i den och se någonting stort okänt dyka upp under ändan...:S
Snacka skraj!!!

2008-05-05 @ 18:55:15
URL: http://ettlivibokstavsform.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0