JAG BLEV ANTAGEN!!!

Hej och Grattis!

Vi vill härmed erbjuda dig en plats på Campus El Sabio, Jerez, genom John Bauer Abroad.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!


När jag läste den första meningen hoppade jag bokstavligt av från stolen!!! Kan ni tänka er? AV ALLA ELEVER FRÅN JB I HELA SVERIGE BLEV JAG ANTAGEN TILLSAMMANS MED 27 ELEVER! Jag är så överlycklig och jag kan fortfarande inte fatta att jag ska dit och få uppleva mitt livs största händelse. Detta är helt OFATTBART!

Jag kommer att åka till Spanien den 2 September och kommer spendera mina studiedagar i 6 veckor! Vilka erfarenheter jag kommer att få! Jag längtar såååå in i helvete! Jag önskar jag kunde uppleva detta med mina närmaste vänner och jag blir med besviken på att du inte skickade in din ansökan Johanna! Men detta var årets höjdpunkt! SPANIEN HERE I COME! ^_^

Kortfaktat om skolan:


Campus el Sabio ligger i utkanten av Jerez de la Frontera, i sydvästra Spanien nära Atlantkusten.

Bredvid studiecentret ligger en 18-håls golfbana och en liten sjö med jogging- och cykelsspår runt om. Havet och stranden ligger på 10 minuters avstånd med bil eller tåg. Det finns med andra ord goda möjligheter till sport och fritid i området.

Studenter vid SSM har möjlighet att bo i dubbelrum på det nya studiecentret Campus el Sabio som invigs i april 2008. Alla rum har trådlöst Internet och badrum. Förutom klassrum, grupprum och auditorium, har studiecentret egen restarurang och bar, idrottsplats, gym och SPA med jacuzzi.


Bilder på skolan i 3d!
Skolan håller på att byggas och kommer att bli klar innan september!






Källa



Kommentarer
Postat av: Suss

Stort grattis! :D

2008-05-23 @ 19:34:15
Postat av: d

Åååh,, ETT STORT GRATTIS till dig! :) Jag vill med kunna åka och studera utomlands. Ha en bra kväll och helg. Kram/ Danni.

2008-05-23 @ 19:34:30
URL: http://strawberryjam.blogg.se/
Postat av: Mi

grattis ^__^

stället verkar ju superhärligt.. gud va kul du kommer ha det.. så avundsjuk jag blir hahaha

2008-05-23 @ 19:45:36
URL: http://miiau.blogg.se/
Postat av: Sukki

Fan va nice!! ;D GRattis mikki! hihi

2008-05-23 @ 21:21:32
Postat av: hanna

sjukt mycket grattis! :D:D:D

2008-05-23 @ 21:32:17
Postat av: b.

FAN VA KUL

2008-05-23 @ 22:07:55
Postat av: Anna

Hej! jag blev också antagen, men till andra perioden. Vore ju kul om du addade mig och berättade hur det var på skolan och så sen när du varit där :) och grattis! Kram

2008-06-12 @ 11:10:29
Postat av: SAM

shit så jävla kul det där hade jag med velat!

grattis!

2008-06-16 @ 23:56:04
URL: http://mintsmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0