I Miss You

image65
Jag saknar en person otroligt mycket även om det senaste gången jag träffade honom var i morse. Jag kommer inte att ha kontakt med honom i 3 dagar för han ska ut och campa med klassen i skogen. De få inte heller ta med sig någon tält eftersom de ska med hjälp av det som finns i skogen göra en egen vindskydd. Haha den lilla gubben lär få det tufft, men han klara sig lätt. Om han klara lumpen då kan han lugnt att leva i skogen i 3 dar, dock klaga han ändå. Hehe iallafall. Detta inlägget syftade mer på Jocke. så om Jocke om du läser detta, chansen är lite just nu... men men du få ha en så rolig camping dag med klassen och glöm inte gräva en hål innan du ska bajsa ^^ haha.







Kommentarer
Postat av: Din honie

Hehe sakna dig jätte mycket här, men nu är jag hemma och slut bajsad ute i skogen Jippi^^

2008-05-14 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0