Fest igår

Fest igår, kom hem idag för två timmar sen. Så jävla skön att vara hemma efter en fullpackad kväll. Aldrig mer än 4 glas vodka. Iallafall man hade väl trevlig kan jag påstå, dock åkte vi aldrig till evedal "växjös lilla strand" som vi hade planerat. Enligt vissa missade vi har inte något speciellt. Men jag hade hellre velat åka dit än att vara i stan. Det som då har varit bra att man få umgås med vänner och det som har varit mindre bra är väl att mina vita tygskor är nedpissad och jag blev riktigt illamående hos Pelle. Vet ej hur vi kom dit eller hur vi träffade på Pelle. Pelle är min föredetta klasskamrats pojkvän. Snäll var han som lånade ut sin hink ifall man skulle spy och soffan där man somnade en stund.

och en sak till jag balanserade på tess balkongräck minns jag. Så jävla dum man blir av vodka alltså och absolut inga fler dumheter annars blir Jocke sur och som tur har man seriösa vänner som tar ner en. Uppskattar det!

Men för övrigt har dagen varit rätt okej. Tack för igår! <3

image78

Kommentarer
Postat av: Henke

han/hon är varkligen behåvad :D

2008-05-17 @ 17:21:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: b.

du ville balansera på taket med om du inte minns det ;)
Men de fick du inte. haha :) hoppas du mår prima idag! :)
Puss :*

2008-05-17 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0