Eurovision

Idag har vi haft feta dag med eurovision på tv. Med feta dag menar jag 1 halv kg friterad pommes och en massa onyttiga sötsaker. Äh, man lever bara en gång i livet.

Nu är det röstning som pågår på Eurovision och min röst ligger på Norge och Frankrike! Riktigt cool snubbe med skön sommarlåt, det tycker även Jocke. Vi har samma smak, hihi. Hon i Norge har en underbar röst. Däremot är lättklädda, push up bystade tjejer som sjunger om samma sak överskattad men Charlotte var faktiskt bra hon med. Men jag lägger min röst på Frankrike eller Norge! Anledning till att vi inte kan rösta på Sverige ;)

______________________

Update:
Tycker inte ni att kommentatorerna på tv är sjukt underhållande? haha

______________________

Final update: Fyfan Ryssland vann, urk.. anledningen är säkert bara för att världens bästa konståkare är med där. Sverige gick det inte heller bra för och inte heller Frankrike. Haha jag som tyckte låten va bra!

Iallafall... den bästa under hela Eurovison var Björn Gustavsson! hihi





Kommentarer
Postat av: MANGO

ÅH frankrike, älska sebastian, han var så mys! :D eller inte helt bäst live men älska låten!

2008-05-25 @ 20:37:20
URL: http://mialiablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0