Dagens...



Dagens outfit:
Eftersom vi har sovmorgon varje torsdagar hinner jag alltid med att snappa upp en bild på min outfit för skoldagen. En enkeloutfit med jeans från Bikbok, body tröja från Gina Tricot.


Dagens humör:
Det varierar. I morse vad jag glad, nu e jag mindre glad.


Dagens käk:
Pizza, nudlar, ris, kyckling, ananas, banan, snickers.


Dagens längtande:
Fredag för då kommer Jocke <3
Har inte träffat honom i snart tre veckor och måste bara få träffa honom innan jag åker till Siesta. Banni, Tess och Hanna vill till Halmstad och jag önskade jag kunde hänga med men jag skippa nog det nu när min älskling kommer imorn.

och såklart SIESTA och Rolandos avskedsmiddag och fest!


Kommentarer
Postat av: MANGO

söti!

2008-05-25 @ 20:38:06
URL: http://mialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0