Chill dag

Oh yes, äntligen är jag klar med min slideshow på flash! Jag tror jag blev klar först av alla =) Vi var tvungna att skapa 8 olika variationer av slideshows för bilder.
En av dessa åtta slideshows kan ta upp till ca 15 - 30 min och tänk er gånga detta med 8 olika slideshows. Guh så mycket arbete och det krävs dessutom en hel del tålamod och om du gör en ynka liten fel som "stavfel" kan allting går helt fel, därför för er som vill lära flash viktigt att ha TÅLAMOD, för då kommer man långt. Jag tycker att det är ganska onödigt med att skapa just 8 st men man lär sig faktiskt en hel del... just nu vill jag bara inte tänka på flash och koderna.

Så här kan det ser ut på bilden med en massa krångliga koder.

Efter multimedian har vi egentligen matte men eftersom läraren är i Stockholm med entreprenörer gick jag och några klasskamrater till stan och chillade. Jag införskaffade ett par vita tygskor som skulle passa bra till sommaren. Dem är as sköna och är köpt från Weddin. Säg någon som inte vill ha ett par vita tygskor?





Väl inne på Weddins gav Tess och Kim en liten present till mig, en Hello Kitty marshmallows! så gulliga är dem. Man blir dessutom så glad och jag uppskatta verkligen den lilla gåvan ;)
Sedan satte vi oss på en bänk och hade det allmänt trevligt. Jag har t.o.m blivit lite brunare! Woho med tanke på hur vit jag är =)





Kommentarer
Postat av: Din honie

hehe stackars min lilla honie men du är iaf klar med din slideshow ^^

2008-05-06 @ 15:48:18
Postat av: Sukki

Haha jag köpte mig o taiyou varsin i fredags. Söta, men äckliga :P åt upp halva bara hahaha.

2008-05-06 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0