Siesta!

Siesta imorn och jag har allting packat och klart (nästan)! Min mamma är så snäll idag som gjorde pastasallad till mig, hihi. När jag tänker på Siesta blir jag sjukt pepp men innan det var jag ganska sur och var såååå nära på att banga ur men det vore helt taskigt och jag skulle missa allt! så nu har jag bestämt mig för att ha kul och lära känna flera människor!

Det som är dåligt med Siesta är att dem band som jag gillar på Siesta är rätt få. När jag sökte upp band på Peace and Love 08 har dem mycket mer bättre musik och fler band att välja mellan! Åh.. bl.a. Jason Mraz, Timo Räisänen, Sahara Hotnights och många många fler! Fast det är så dyrt att åka dit men men man få alltid ta det första och njuta av festivallivet på Siesta!


See you there!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska på PL och se alla dom bra banden (h)

:*

2008-05-29 @ 10:12:17
Postat av: Anonym

/ b.

2008-05-29 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0