Apartment is mine!

Irwin kommer till Sverige den 10 juni och här ska han bor resten av sitt liv. Min mamma kommer att bli så lycklig och det förtjäna hon mycket väl. Hur som helst goda nyheter är att lägenheten i New York kommer att så småningom bli min! Japp, den kommer att blir miiiiiin and I cant believe it! När som helst kan jag åka dit eller flytta dit eller studera där så har jag alltid no matter what en lägenhet i New York! Lägenheten ligger på forest hills i Queens och det finns två sovrum, en liten trappa ner till ett lagom stort vardagsrum, kök och toalett. Hyran ligger på ca 4000 kr per månad! Varför är det så billigt må ni tror? Det har jag ingen aning om and who cares för den kommer att bli min! :D





Kommentarer
Postat av: Camie

Aaaaaaaaaaaaaaa! så avis på dej ! nääh men FY VAD SKOOOJ!!! :D och hyran är ju as billig för en trea ?!!

2008-05-21 @ 11:35:32
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: hanna

fyfaaaaan vad kul :D

2008-05-21 @ 12:51:16
Postat av: b.

NICE :D

2008-05-21 @ 13:35:45
Postat av: christina

AAAAAH! KAN VI INTE ÅKA DIT KAN VI INTE ÅKA DIT?!!?!??!

2008-05-21 @ 15:24:09
Postat av: d

Åååååh, HÄRLIGT :)

2008-05-21 @ 17:09:07
URL: http://strawberryjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0