Städning

Sömnbrist under hela natten igår, därför stannade jag hemma idag. Vi har ändå inget speciellt på lektionerna nu när det är snart slut. Jag mår iallafall bättre nu än vad jag gjorde sist så jag bestämde mig för att städa hela mitt rum. Det senaste jag städade mitt rum var nog för ett par månader sen. Nästan alla mina kläder ligger på soffan, sängen och golvet. Sedan har yoshi stökat ned han med genom att slänga sitt spån överallt! Sen är mitt rum jävligt dammigt så nu har jag varit så duktig och städat, vikat kläderna, dammsugit, organiserat alla prylar, böcker osv. som fanns på golvet. Dock glömde jag ta en bild hur det såg ut innan men ett ord räcker Katastrof men däremot har jag tagit bild på hur det ser ut nu. ^^

Jag har även städat och inredat Yoshis bur, så han är glad och väldigt nyfiken på vad jag har gjort. Hihi





Kommentarer
Postat av: b.

Nice, hoppas de är så fint tills jag kommer hem till dig nästa gång då, så man får se de städat nångång ;) :D haha

PUSS:*

2008-05-26 @ 13:04:10
Postat av: Sukki

mysigt!! haha jag har tidningspapper under buren. JAG VET SKIT FULT mitt i allt!! Men måste eftersom de gräver och kastar ut mat och spån m.m. hahaha

Alltså fan vad gulligt hus han har!! ha du köpt den i ljb eller? Jag har inte inskaffa någon än, han får leka med present lådor så länge ;D hihi, det gillar han :P men jag är iaf på jakt efter ett sött hus! fast så svårt och hitta haha, ha lust o köpa ett barbiehus eller nåt:P kidding :P



haha okey i'll try ;DD fast jag har haft en enorm bloggtorka typ, vet inte va jag ska blogga om? haha :D



men annars så.. längtar tills vi träffas igen!! :D

2008-05-26 @ 14:40:45
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki
Postat av: jag

har du inte städat på några månader?! shit. men det var ju fint nu iaf ;D haha

2008-05-26 @ 15:41:26
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: MANGO

fint, vi har likadan säng ;D

2008-05-26 @ 22:09:29
URL: http://mialia.blogg.se/
Postat av: Annie

haha, duktig du är söööt =) :D

2008-05-27 @ 10:23:42
URL: http://anniitran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0