7 dagar kvar..

7 dagar till Siesta! Jag ska dit oavsett vad, helt bestämt och inte som vissa som bangar ur. Detta är sjukt tråkig i med att detta har vi tillsammans lovat att vi skulle göra ihop, skapa en massa minne ihop och njuta av musiken ihop. Jag fattar inte.. ni var så peppad och nu är ni alldeles för "deppiga för Siesta" men verka så himla peppad till Stockholm? Jag förstår inte.. men nej jag ska ha mitt livs största händelse vare sig med er eller utan er! Jag hoppas att Sarah kan åka med för då blir vi fler och muddi ska iaf med, för då ska vi sätta upp ett stort tält ihop! Jag ska vara positivt hela dagarna som kommer för jag ska ha så jävla kul!

Och en sak till
José González ska spela!!! Woho!!





Kommentarer
Postat av: j

vi kommer ha sjukt kul! deras förlust, inte vår :) <3

2008-05-22 @ 19:31:13
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: christina

annars kommer ju jag vara där :D pusss

2008-05-22 @ 23:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0