Impuls är bra.

En impuls fick jag och Jocke igår klockan 12 på natten, nämligen ut till fitness24seven för att gymma. Vi var så utråkad och ingen av oss var trötta. Att gå på gymmet var en bra idé att fördriva vår tid. Ingen var på gymmet och det kändes skönt.

Jag tycker att språnget på mitt gympass har varit relativt bra, kanske för bra. Har tränat 2 gånger om dagen under veckan som har gått men enligt Jocke så ska jag inte över träna mig själv för mina muskler hinner knappt vila ut och konsekvenserna blir att jag kommer att ser ut som alla machograbbarna därute, dvs. spänd och oflexibelt. Men jag kan inte rå för att min målmedvetenhet är för stor. Jag börjar nästan tänka på allt jag äter nuförtiden... gud jag vill inte sluta som en av dem viktväktarna-kräsna-kärringar. Jag måste sluta tänka på hur mycket kalorier eller fett varje mål innehåller för då kommer jag aldrig ser resultatet på mig själv dessutom älskar jag mat alldeles för mycket.

Under den dan lagade vi kyckling med äggnudlar. Vår egna marined kyckling och vår egna wookade nudlar. Fan vad jag älskar mat.



Kommentarer
Postat av: Mai

Haha din och min mamma kanske borde träffas och snacka? Tror de skulle ha mycket gemensamt att snacka om angående deras döttrar och privatliv.



Jag och min pojkvän träffades via internet faktiskt XD Genom ett spel som typ liknar WoW. Så, de va kärlek på nätet hehe :P trodde inte att jag kunde bli kär sådär men de blev jag och voila nu har vi vart ihop i 1 år och 3 månader. Han bor i Västerås... det suger :( Distansförhållanden är bland det jobbigaste. Själv då? Fast ni bor rätt nära har jag för mig? Kram

2008-06-28 @ 22:45:08
URL: http://maisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0