Detta kommer att sluta illa...

Om jag håller på så som jag gör med träningen kommer jag att sluta som en bodybuilder, tro mig... det handlar bara inte om träningen utan kosten som jag får i mig. Jag äter inte bara en tallrik, utan 2-3 fulla tallrikar per mål. Jag äter t.o.m mer än vad min pojkvän gör. Jag ljuger inte och nu tror ni säkert att jag är ironiskt när jag säger att jag kommer sluta som en bodybuilder men det mål jag äter är ganska fettsnål och lagom mycket kolhydrater och protein. Bodybuilder eller elitidrottare äter mycket mer än vad vanliga nybörjartränare som mig ska äta och inte nog med det, under träningen tar jag alldeles för tunga vikter för Jocke tvingar mig. Sorgligt nog kommer jag fan sluta som en bodybuilder!

Okej jag var ironiskt...


Men hej jag bjuder iaf på dagens bilder.




Min vardagliga outfit kommer troligen att ser ut så här.. antingen träningskläder eller myskläder.

På träningen hade jag på mig en rosa tshirt från Cubus
Gråa mysbyxor från Stadium
Ett par gråa/rosa Nikes träningsdojjor från Stadium
Grön/rosa väska från Juicy Couture

Ja och så ser ni min nya hårfärg :)










På gymmet... *strech strech*






















Min-elaka-inte-min-pojkvän-personliga-tränare








Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha inga mer mes övningar för dig mer (^00^)

2008-06-25 @ 19:45:09
Postat av: Camie

hahaha den bilden på jocke var snygg. damn jag har också lust att vara lite aktiv :P

2008-06-25 @ 21:40:41
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej där =)

Vad kul för dig =)

Jo men det känns jätte bra i min lägenhet!

Jag bor i Stockholm nu i Fruängen. Det tar 20 minuter till centralen och vart jag en ska tar det nästan alltid 20 minuter, så det känns riktigt bra!

Lägenheter är as svårt att få tag på. Det är bara att stå i kö som gäller. Sen förhoppningsvis så blir en din ;O) Fin bild på Jocke x)

Ha det bäst, kram!

2008-06-26 @ 10:11:43
URL: http://madeleiiiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0