Student

Student för treorna på sunnerboskolan var igår och tänk att jag egentligen skulle vara med där och fira min egen student. När jag såg mina vänner springande upp för scenen, hoppade, hurrade och sjöng fick jag en stor känsla av glädje men samtidigt lite tråkig för mig i med att jag inte kommer att ta student i år som jag egentligen borde, men jag ångrar inget för att byta skola och linje var det bästa jag någonsin har gjort.

Student 09 kommer att vara bäst och jag kan knappast vänta tills dess! Iallafall mycket blommor fick man ger bort men den mest finaste bukettet och presenten gick till min fina min barndomskompis Camtu och en sån vacker klänning hade hon såväl. Sedan såg man gråtande Eva som berörde mig mycket och tyvärr hann jag inte komma på hennes fest men en stor kram och rosor hann jag med. vilket var viktigast. =)

Men grattis ännu en gång till alla som har tagit studenten!

Bilder kommer ...

Kommentarer
Postat av: Camie

taaaaaaaaack sötis! :D blev jätteglad. OCH GRATTIS TILL STIPENDIUMET!!! så jävla kul :D

2008-06-12 @ 21:59:26
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0