planer


Jag ser sjukt mycket emot trean och otroligt nog saknar jag skolan lite dock har det bara gått 2-3 veckor av mitt sommarlov. Detta är vad jag kommer att ser mest emot när jag går i trean.

  • Studieresan till Spanien i 6 veckor med Sarah
  • UF - jag vill starta ett UF företag! Vem vill starta med mig?
  • Reportage resa - vart vet vi ännu inte men inom ryanair lär det blir.
  • APU - jag har tänkt att söka APU i New York, någon som vill åka dit med mig?
  • Studentfesterna - jag ska fan delta med på festkommitén.
  • Balen - Vem vill inte missa det?
  • Student 09!!! - kommer blir bääääst!


Jag borde egentligen tar planeringen ett steg i taget för det är ju sommarlov som gäller!
Hittills lär det blir som jag hade planerat eller vad jag hade tänkt.

  • Hård träning med Jocke
  • Segeltur i sthlm med Janni
  • Östersjö festivalen med tjejerna
  • Åhus strand och bad
  • Umeå? beroende på om jag har nog med cash.
  • Göterborg, liseberg, någon?
  • 13 Augusti. Min födelsedag!
  • ... har jag missat något mer?


Kommentarer
Postat av: christina

fet fest när du fyller åååår! :D:D:D:D pusss

2008-06-27 @ 17:25:17
Postat av: b.

jag är med på allt! bara att fråga bruden ;) MISS YOU! :*

2008-07-02 @ 11:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0