Skolavslutning

Riktigt trevligt må jag säga dock kom jag och Hung 2 timmar för sent till betygsjakten eftersom vi inte visste när det egentligen började. Iallafall betygsjakten var okej men det var mycket roligare förra året. Men som vi fjäskade för alla lärarna, haha och vår sång kunde har varit liiite bättre tycker jag. Iallafall betygsjakten innebär att man ska klassvis går från station till station där lärarna har olika uppgifter. Antingen kan man få G, VG eller MVG men ibland beror det också på hur mycket man fjäskar men tyvärr vann vi inte tävlingen.

Efter lunch gick hela Johnbauer elever till teater torget där Roger och Magnus hade en liten show för oss som var riktigt kul! Sedan skulle en engelska lärare prata om eleverna på Johnbauer om vad de hade skrivit på prov, uppsatser eller vad hon har hört vad dem sagt som var roligt. Hon tog nämligen upp något som jag kommer ihåg jag hade sagt... haha som jag och Johanna skrattade!

Sedan var det lite utdelning av stipendium för UF och andra stipendium som mentor fick utse i klassen. Detta året fick jag och Sarah stipendium! Woho! Mitt stipendium gick för mina goda studier och att jag alltid är positivt, glad och social osv.... not men det var iallafall vad rektorn sa, hehe.

Ja, det var väl inget mer om skolavslutning förrutom att min Janni fyller 18 år och henne måste jag fira. Krogen next!


Sedan vill jag önskar er ett riktigt härligt bra sommarlov!!!!






Kommentarer
Postat av: b.

Tack vännen! :D :*

2008-06-12 @ 18:14:13
Postat av: Anonym

Ett stort GRATTIS till stipendiet. Det är du värd!

2008-06-12 @ 19:06:46
URL: http://strawberryjam.blogg.se/
Postat av: hannaaaaa!

grattis till stipendiet mikki :D

2008-06-12 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0