Shopping 28/06-08

Igår blev det lite shopping för min del och eftersom det var fullt med sommar-rea måste man ju passa på.

Två par beiga byxor
blev det under denna shoppingrundan.
Den första långa byxa köpte jag i H&M för 98 kr och den satt skit bra på mig speciellt därbak. Me like.

Men huvudsaken var att jag skulle leta efter ett par chinos men jag hittar dem ingen vart. Det fanns bara chinos för killar. Jocke testade på ett par från carlings men tyvärr fanns dem bara i storlek L dock fanns det ju par andra men dem kostar ju inte bara mer än 1000 kr.



Mitt andra köp var ett beiga shorts från Bikbok för 150 kr.

Jag är nöjd med mitt fynd! =) Men nu ska jag kila iväg till gymmet.

Ha en bra dag, trots det fula vädret.






Kommentarer
Postat av: Sandra

tack :D

din med..som alltid.

2008-06-29 @ 15:18:59
URL: http://applejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0