Öland 08!







Jag hoppas att alla ni har haft en underbar midsommar för det hade nämligen jag. Jag tillsammans med mina härliga vänner firade midsommarn i Öland på en camping i Köpingsvik och det var det bästa midsommarn jag någonsin haft i hela mitt liv.

Vi tjejerna samåkte aldrig dit eftersom jag och Janni fick skjuts till Köpingsvik och vi åkte med i en riktig raggarbil och jag kan även säga att det var det bästa åktur jag någonsin haft för alla var på gott humör, vi söp och sjöng, håret blåstes överallt men det skiter man i sen höjdes stämningen ännu mer med 50-80tals musik.. ja vad säger man? bättre biltur finns det inte.

När vi väl var framme var alla saknad av oss och det var sjukt mycket folk på campingen. Köpingsvik påminnde om festivaler eftersom här fanns det marknad och festival mat som typiska langos men detta är bättre än festival eftersom här fanns det en stor underbar strand men sol och bad blev det inte mycket utav eftersom sola och bada kan man när som helst göra så vi tjejerna passade istället på att träffa nytt folk, umgås med varandra, dansa, sjunga och har det bästa stunden i vårt liv.

Iallafall vi träffade dem andra tjejerna ganska sent, runt kl 21:00 om jag inte minns fel men under den kvällen blev det för mycket bråk som nästan ledde till slagsmål vilket jag ångrade fullständigt. När jag dricker kan jag blir lite aggressiv men hursomhelst jag tyckte bara att det var onödigt och idiotiskt av mig. Men självklart förstörde inte den delen av min kväll! =)

Vi träffade på ett gäng från Enköping som blev våra grannar, riktig härliga grabbar och vi hade likadana tält t.o.m dock var våran mycket mer stökigt och det kan man nästan inte tror om man jämför det med killarnas haha. Men det var super kul att få träffa dem och självklart träffade man även på en massa som jag inte minns så mycket av men dem är nog inte så värda att ta upp just nu. Musik däremot fanns det överallt! Minst 5 bashögtalare och det var jobbigt när man ska går och lägga sig för inte hör man bara en låt utan 4 låtar. Jävligt irriterande... bortsett från att störas sig av musiken blev det ändå mycket dans och vad vore midsommarn utan bra musik eller hur? blottare fanns det också fyfan... och såklart var det ju vidriga killar som måste visa sina delar. Man blir bara så äcklad och det fanns ju familjer med små barn som bor på campingen. Vad ska små barnen liksom tänka? Ingen bra syn på oss ungdomar direkt. Nej nu ignorera vi detta för det är inte vad detta inlägget egentligen handlar om dock jag har så mycket att berätta att jag nästan inte kommer på vad jag ska skriva mer för allt hände så fort men det viktigaste jag vet är att detta upplevde jag med mina vänner och att detta måste göras om igen, nästa år samma plats men denna gången med en husvagn eller en stuga! Bästa midsommarn med bästa umgänge vad mer behövs!

Tack för en underbar midsommarn ni vet vilka ni är <3


Bilder från helgen, mer dyker snart upp.








Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härliga bilder!

Låter som att du haft super kul - min midsommar var att städa ur hela lägenheten. Flyttade precis hemmifrån så det var väl värt besväret.

Hoppas att allt är bra med dig och pojken din =)

Kram!

2008-06-23 @ 17:39:11
URL: http://madeleiiiines.blogg.se/
Postat av: Camie

ååå vilken härlig stämning det måste va :D

2008-06-23 @ 19:47:18
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: jaaag

BÄSTA HELGEN PÅ RIKTIGT LÄNGE! tack för allt :)

2008-06-23 @ 23:42:51
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: b.

ÖLAND 08!

SEN BLR DE ÖLAND 09! KOMMER BLI SJUUUUKT!

VILL BARA SPOLA TILLBAKA OCH GÖRA OM ALLT! VILLE FAN INTE ÅKA HEM, JAG VILLE VA KVAR!

FYFAN VA KUL DE VA! TACK ALLA! <3

2008-06-24 @ 13:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0