Nu kilar jag iväg igen..


Något som jag tycker är otroligt drygt är att resa och jag hatar att fördriva så mycket tid genom att sitta väntande på bussen, tåget eller bilen till ett ställe man ska till. Det enda man kan göra är att sova, lyssna på musik eller räkna bilar, kossor om man vill. Men jag vill helst komma till ett och annat ställe så fort som möjligt. Väntande med tiden tror jag nog är en av det jobbigaste i livet.

Hursomhelst idag kom jag hem från Kristianstad, puhh.. jobbig hemresa som bestod av tre byten. Men snart åker jag iväg igen. Först till Växjö och sedan till Köpingsvik i Öland. Jag som vill vila ut mig, så trött som jag är idag...
Men allt annat är packat och klart, denna gången menar jag riktigt ordentligt. Idag hann jag tom slå om presenterna som jag ska ge till två nyblivna 18 åringar hoho.


Presenterna




Ja juste, jag har även färgat mig till mörkt brunt. Jag gillar färgen och passar riktigt bra för mig, bättre än den ljusa färgen i med att mina ögon är mörkbruna och mina ögonbryn är svarta. Snart laddar jag upp en bild på mig och mitt hår så får ni ser och kommentera. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0