Jag har flyttat!

... till ett nytt rum!

och jag är inte så jätte glad över det precis. Min mamma tvingade mig för att Irwin ska snart flytta hit om två dagar och de behöver ett större rum för deras säng. Just nu har jag en av dem minsta rummet i huset som är tapetserad med fula blommor, dock förstår jag inte varför vi ska behöva byta, jag menar jag har dem flesta möbler, prylar osv. Medans mamma har bara en stor säng. Nej nu ska jag inte klaga för det är ganska mysigt med ett litet rum däremot fick inte min soffa fick plats men det är ingen som sitter på den iallafall. Men jag vänjer mig vid mitt rum och blir nöjd med tiden.

Efter att har bytt rum, gick jag, min familj och min pojkvän ut till koloniet och grillade och hade det allmänt trevligt tills jag fick reda på något hemskt som hade hänt. Nämligen en hemskt bilolycka.

Vila i frid Robert Coric



Kommentarer
Postat av: j.

rip

2008-06-08 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0