H&M Tokyo competition

H&M har introducerat en Tokyo tävling som går ut på att presentera sig själv, vad man har för tips om mode och vilken fråga man skulle ställa till folket som kommer till premiären. Personligheten är viktigt dock behöver inte engelska vara flytande och priset är att man få åka till Tokyo och göra en reportage för H&M Video Podcast inspelning för premiär till den ny kommande butik under september.

Det vore en stor dröm att åka till Tokyo och göra en reportage för H&M!! Jag hade lätt varit med och tävla men under september måste jag vara tillgänglig och det är jag inte *suck*.  Jag vill så gäääärna vara med och tävla, frågan är om man kan åka från Spanien. Troligen inte och jag kan drömma vidare.... Men för er som är intresserad kan ju försöka! :)

Min favorit än så länge är den här tjejen på bilden. Jag gillar hennes video och personligheten! Hon fick min uppmärksamhet direkt men däremot en annan tjej som är på rank 3 suger totalt, förstå inte bara varför hon ligger så högt upp.

Iallafall checka in sidan! Klicka på bilden.





Kommentarer
Postat av: Muddi

hey mikki, har försökt få tag på dig ett tag. modellgrejen tänkte jag köra i helgen, vill du och jocke vara med? RING! 0735022159

2008-07-01 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0