Fashionspace

Fashionspace.com är en mycket bra modesida, där designers eller även du kan visa upp, köpa eller sälja kläder, väskor, skor accessories osv. En väldig bra sajt att bli utmärkt som en designer eller helt enkelt för er som älskar att shoppar online. Fashionspace växer och växer och har redan blivit populärt runt om världen. Jag är redan registrerad där och finner mycket intressanta saker och bli så inspirerad.

Jag vill så gärna pröva på att designa och sy egna plagg för jag älskar mode och har mer eller mindre passion för det. Därför ska jag ska fan i mig spara mina pengar till en symaskin och jag som aldrig bruka spara pengar till något men nångång måste jag utnyttja min lilla "born to shop" spargris, min bunny sparbössa och min ank sparbössa till något jag verkligen vill göra. Dessvärre är jag luspank och lär bli det under sommarlovet *suck*



Kommentarer
Postat av: camie

vilken intressant hemsida! yaaah, jag var också sugen på att sy och designa kläder ett tag. men att sy är så jobbigt! :S jag tycker mer om att skissa och designa hohoo.. håller på att sy en klänning faktiskt, ska visa er sen när den är klar.. (om den nu blir klar nån gång)

2008-06-10 @ 12:00:39
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0