En ny dator

Min kära trasiga bärbara hp datorn från skolan ska bli återlämnad imorgon, vilket betyder att jag inte kommer ha någon dator under sommaren dock har vi två datorer hemma, den ena i min lillebrors rum och den andra i min mammas rum men som tur är att jag kommer att få en helt ny dator! Problemet är att jag inte kan bestämma mig för vilken modell. Ska jag verkligen köpa en macbook? Macbook är bra för redigering osv, men jag vill ju också kunna spela lite spel, kolla på film osv.

En stationnärdator eller en laptop? Men om jag köper en laptop kommer jag att ha två laptop i med att jag kommer att få min hp laptop efter trean. En stationnärdator hade varit bra men jag vill så gärna har en macbook med.

Gud jag kan inte bestämma mig! Någon som vill tipsa mig en dator som är både bra och snygg (utseende är väldigt viktigt för min del)?


Kommentarer
Postat av: Kennye

spela spel på HP datorn, antar du inte spelar spel som krävs mycket. köp mac

2008-06-08 @ 17:52:52
Postat av: camie

maaaaaaaaaaaackboooooooooook!:D

2008-06-09 @ 11:44:10
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0