Dagens bilder



Idag när jag och Jocke lagade currygryta ihop, fann jag Yoshi sovande i sitt lilla hus men denna gång sitter han och putar ut sin lilla rumpa. Försiktigt tog jag upp hans lilla hus och fotade genom det lilla hålet.

Fick till en najs bild iaf ;)






Eftersom jag befinner mig i Kristianstad hos min pojkvän blir det mycket matlagning. Idag blev det våra egna speciella curry gryta och i den finns marinerad kyckling filé, potatis, morot, palsternacka, curry, kokosmjölk, lök, gräslök, vitlök osv. Mums säger jag bara! Snacka om över mätt.

Ser riktigt gott ut va?

 




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jaa asiatiska bebisar är klart dom sötaste! =)

Fin blogg du hade förästen gillar att läsa den =)

ha en toppenkväll!

2008-06-16 @ 23:22:54
URL: http://madeleiiiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0