Crowned

Skönhetstävlingar kan vara väldigt underhållande att ser på, men vad som är mer underhållande är dramatiken under showen och framförallt bakom scenen. Och vad finns det inte bättre skönhetstävling än Programmet Crowned! En lite mer unikare skönhetstävling för både mor och dotter. Tillsammans ska de tävla om kronan och 100 000 dollar. Crowned visar på kanal 3, varje onsdagar och den första avsnitt som jag såg idag som var i repris var sjukt underhållande och programmet  har i princip allting! Jag har både garvat ihjäl mig och varit en liten lipsill. Tårar kom så fort det är något som berör mig och i denna avsnitt var det förhållandet mellan mor och dotter.

Som alla skönhetstävlingar handlar det inte bara om utseende och i det här programmet ska dessa medtävlarna respresentera en bra förebild som både mor och dotter. Dessvärre fanns det ytliga mammor och döttrar, men vad vore programmet utan dem? Mindre tittare minsann.
Men jag tror att dem fulaste mammor och döttrar kommer att komma långt i den här tävlingen, det känner jag på mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0