Yoshi's nya lekhus!

Igår byggde jag och Jocke ett lekhus till Yoshi. Det tog ca 2 timmar och jag har alltid lika kul när jag ska göra något till lilla Yoshi. som sagt så gillar jag att designa och jocke gillar att klippa och skära. Man kan säga att samarbetet har varit väldigt bra.

Allt som behövdes var kartonger, toaruller, sax, tejp, limm och såklart vår kreativitet för att bygga upp lekhuset. Väggarna är högt nog så att Yoshi inte kan smita ut.

I hans lilla lekhus finns det en labyrint, en trappa, en stege, en liten koja, hans motionhjul, och en hemlig ingång. Än så länge verkar Yoshi trivas i hans nya lekplats och ibland sover han i labyrinten men tanken var att han ska sova i kojan. Men snart ska vi bygga ännu en ingång till hans nya sandlåda för att Yoshi älskar och bada i sand.

Jag är sjukt nöjd med resultatet och när jag släppte ned Yoshi i det nya huset fick jag en stor känsla av glädje och jag kunde inte sluta ler! Jag kände mig som ett litet barn igen. :)


Här har ni resultatet



Tryck för en större bild.



Kommentarer
Postat av: Camie

hahaha.. fy vad sööööööööööt! den blev riktig fin ju :D

2008-07-03 @ 17:51:25
URL: http://materialworld.blogg.se/
Postat av: b.

hahaha va gulligt!

2008-07-03 @ 23:26:41
Postat av: Tsukii

Vilken gullig bild ni fick på Yoshi där! haha :DD

Huset blev skit snyggt, mysigt och allt ! ^^

2008-07-04 @ 01:54:19
Postat av: Mai

Nämen va gulligt! Jag hade också dvärghamstrar förut, Pluttan och Toffifee XD Jag längtar ibland efter en hamster, har alltid gillat dom. Fast om jag ska skaffa en så ska jag nog ha en vanlig guldhamster :D Jättebra jobbat med huset!



Shit 3 timmar? fan va jobbigt, men ni träffas väl ganska ofta? Emil och jag bor ca 1.5 timme med tåg från varandra fast vi ses bara en gång i månaden ungefär. Men allt de där kommer nog förändras inom en månad snart :D Då ska vi bli sambo hihi.



Det är kul att läsa att du känner igen dig :D Då är jag inte ensam iaf med mina små problem. Men jag tror iaf att de är vanligt för många vietnamesiska tjejer att de inte får dejta typ :P Det tar nog tid för mammorna att fatta att vi inte lever I vietnam längre och låta oss leva så som ungdomarna gör i Sverige. Puss!

2008-07-04 @ 11:14:33
URL: http://maisans.blogg.se/
Postat av: MANGO

åh så gulligt!

2008-07-12 @ 23:22:30
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: NIT

OMG...fan vad jag tycker synd om din råtta. Tänk om han/hon har cellskräck? Det har jag iaf..och jag skulle lätt dö där inne, allt ser så trångt ut! I feel for you little mouse! :P

2008-07-28 @ 02:13:24
URL: http://www.thaison.se
Postat av: NIT

SKOJA!^^

2008-07-28 @ 02:19:15
URL: http://www.thaison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0