Update från Ljungby

Nu är jag hemma och busstrejken är äntligen över! Men jag kom hem i måndags och har inte haft så mycket tid vid datorn främst för att jag inte har någon dator i mitt rum. Men nu sitter jag i min mammas rum och som vanligt händer det inte ett skit i Ljungby och troligen åker jag tillbaks till Kristianstad såsmåningom.

Hur som helst så laddade jag upp några video som jag spelade in i Öland idag. Haha riktigt pinsamma så jag tänker absolut inte lägga upp men däremot kan jag lägga ut en liten klipp som jag tycker är lite charmigt och för att det inte händer så mycket, haha.





Kommentarer
Postat av: Annie

Sööt du e gummman <3

2008-08-04 @ 14:09:36
URL: http://anniitran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0