Project Runway

Jag älskar onsdagar! Nästan alla mina favorit serier visas då, bland annat Crowned, Extreme Home makeover, Sex and the city och sist men inte minst Project Runway. Det bästa som visas på Project Runway var när Sarah Jessica Parker kom som modeikon till programmet. Jag älskar hennes utstrålning och tycker att hon passar bäst som modeikonen.

I det senaste avsnittet skulle medtävlarna designa en elegant och sportig outfit till Sarahs Jessicas Parkers klädbutik BITTEN och jag älskar vad alla dessa medtävlarna har sketchade fram, dem flesta iallafall. Min favorit var just den som vann, nämligen en asiat som hade designat. En svart tunika med en ursnygg väst, inget annorlunda för klädkompaniet BITTEN ska det inte heller vara alldeles för udda, dock gillar jag "udda" ibland.






Kommentarer
Postat av: Camie

jag vet vem som vann den säsongen! :D jag älskar project runway !

2008-07-04 @ 16:30:53
URL: http://materialworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0