Japanese Street Style


Hur är vår och sommar mode i Asien? Jag kan tyvärr inte riktig avgöra vad som är inne och ute när det gäller kläder och stil men för japanerna är nästan allt som är ute är inne och allt som är inne är fortfarande inne beroende också på hur man kombinera det och i Japan hittar man alltid nya stilar varje dag. Vad jag vet att japaner tänker mycket på detaljer. De lägger på detalj för detalj i sin stilar. Allt från knästrumpor till accesoriers. De vågar sticka ut mycket mer än västerlänningar och det har dem alltid gjort. Hur de än kombinera ser det riktigt snyggt ut men ibland kan det går över min gräns. Dock är frågan om det verkligen finns en gräns över klädstilen?

Style-arena.jb är en mycket bra inspirationkälla för er som är intresserad av det japanska street mode. Jag har tipsat om denna sidan innan på min förra blogg men jag kan inte motstå att skriva upp det igen. Jag bara älskar deras stilar!

Så idag besökte jag sidan och hittade lite av mina favoriter gällande vår och sommar mode. Gulligt och romantiskt ska det vara med ljusa härliga färger. Eller varför inte exotiskt med snygga gladiatorskor, snygg solbränna och härlig romantiskt hår? Nu gick vi in på mer än bara kläder men sånt måste man också tänka på!








Kommentarer
Postat av: Mintra

Riktigt nice ^^

2008-08-07 @ 10:52:49
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0