Home sweet home

Klockan är 06:40 och jag är verkligen inte van vid den här tiden längre. Anledningen till att jag vaknade upp så tidigt är för att jag ska åka hem till Ljungby. Det ska bli skönt att få komma hem men då blir det ingen träning på ett tag och jag lär äta mig fet igen med mammas mat haha.

Östersjö festivalen är under helgen samtidigt är det Dannis fest på lördag och jag vill defnitivt inte missa båda! Däremot är jag extrem pank så jag lär inte ha råd till att pendla till Karlshamn där Östersjö festivalen håller hus. Fan jag vill ju träffa mina kära ölands brudar! Om inte Östersjö borde vi träffas snarast! Hoppas vi fixa detta på något sätt...

Kommentarer
Postat av: Alexander Mahmoud

Ja, jag planerar fortfarande att ha modellhelgen den 25e, alltså helgen efter Östersjö. Kolla om folk vill :(

2008-07-14 @ 12:32:18
URL: http://facemagazine.net
Postat av: Mikki

okej, men problemet är att jag e pank muddi :( jag vill fortfarande vara med men jag ha inte ens råd till att åka nånstans längre :(



2008-07-14 @ 13:03:28
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: christina

mikkiii. är du helt pank?!!??! jag tänke att du kanske ville på emmaboda festivalen? :D

2008-07-14 @ 17:13:38
Postat av: b.

mikki, ring mig. JAG SAKNAR DIG! :(

2008-07-23 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0