Detta har hänt..

Lördag
- Dannis 18 årsfest, mycket trevligt och rolig folk. Var en aning onykter, men lärde känna ett par nya sköna göterborgare. Karro kom dessutom och sov över hos i mig i 3 dar. Mycket snack lite sömn blev det, hihi saknat henne så mkt.

Söndag

- Träffade Frida för första gången efter hennes party liv i London. Ringde upp ett par vänner och tillsammans bakade vi blåbärs/äppel paj och hade våra long time tjejsnack. Det var ett tag sen man hittade på något ihop.

Måndag
- Etuna killar åkte förbi Ljungby på deras lilla roadtrip. Men de skulle stanna en dag hos mig. Vi samlade gänget och åkte till Mcdonalds för att käka och sedan vidare till Ida och Sandy där vi körde den klassiska öl leken, fast utan öl hehe...

Tisdag

- Det blev buffé i Thai restaurangen och sedan hängde vi i stan. Senare på eftermiddag åkte Karro hem till Borås, Etuna killar åkte vidare till Malmö. Jag och Jocke hängde med dem till Malmö men bestämde sig för att åka vidare till Jocke med tåg.

Onsdag
- Nu är jag hemma hos Jocke och är så seg på att svara på alla inlägg osv. Men idag har jag tränat, planerat ifall vi skulle ned till Helsingborg festivalen men har ännu inte bestämt oss.

Mot kvällen upptäckte vi att våra hamstrar trivs ihop! De tvättar varandra, leker och sover ihop. Jag kan inte bli gladare än så här idag.

Kommentarer
Postat av: Tsukii

daaaamn, saknar dig som fan mikki! :(

kul att snowie och yoshi trivs ihop!! haha hur lyckades du? 8-))

puuuuuuuuss

2008-07-24 @ 00:51:47
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki
Postat av: Alex

MISSA INTE BOB HUND! :D

2008-07-24 @ 14:14:49
URL: http://facemagazine.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0