118100

Jag slår vad att ni kan nummerupplysningen utantill! så många gånger de har visats på tv. Men det som är intressant är att de säger att dem har alla svar på vilken fråga som helst så jag bad en kompis att skicka en fråga till dem eftersom hon hade själv skickat en fråga vem hon var och det stämde nästan upp till 90 %.

Frågan blev detsamma,
Vem är Mikki Pham?

118100 svarade:

Mikki Thi Pham är en sjukt snygg 18 åring från Ljungby. 118100 tror att Mikki är en ambitiös och frammåtsträvande. Mikki är rolig och ofta festens höjdpunkt. Vi tror dessutom att Mikki är vrålsnygg i gult.


Man känner sig så himla smickrad och jag kan inte motstå från att hålla med ;)

Kommentarer
Postat av: MANGO

hahah nej va kul! jag vill oxå testa det där ;)



sv: hihi tack, inte så svår att sy en sån! :D

2008-07-31 @ 12:12:04
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: b.

hahahaha fan va kul!:P

2008-07-31 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0